6 sty 2024
1. [Rejestracja konta] Nieprawidłowe dane
W czasie rejestracji w pierwszym etapie należy podać 3 parametry PWZDL, PESEL oraz nr wpisu na listę diagnostów. Wszystkie te dane znajdziecie Państwo w dokumencie PWZDL. Ważne jest, że należy pominąć 0 lub 00 na początku PWZDL lub NUMERU WPISU aby system je zaakceptował.
Przykład: PWZDL „00123” należy zapisać jako „123”.
2. [Rejestracja konta] Nieprawidłowy e-mail
Jeżeli w czasie rejestracji konta zostanie podany błędny adres e-mail, niemożliwe do czasu wykrycia problemu będzie zresetowanie hasła. Objawem takiej sytuacji będzie brak wiadomości e-mail o utworzeniu konta lub resecie hasła. W przypadku braku takich wiadomości prosimy o kontakt na aktualizacja.diag@kidl.org.pl
3. [Logowanie] Nieprawidłowy login
Nagminnym błędem jest podawanie nieprawidłowego loginu do konta w czasie logowania. Loginem jest PWZDL (bez 0 lub 00 na początku). Nie adres e-mail.
4. Wielokrotne próby logowania z niepoprawnymi danymi
Ze względu na istnienie zabezpieczeń przed atakami sieciowymi, aplikacja blokuje dostęp dla klienta, który dokonuje wielokrotne i nieskuteczne próby logowania. Prosimy uważnie sprawdzać przy niepowodzeniu wpisywane dane i postępować wg instrukcji na stronie, która jest opisana w formie tekstu, a także w formie załącznika PDF.
5. Wielokrotne logowanie z sieci służbowej
Ze względu na punkt 4. zwracamy uwagę, że osoby, które dokonają wielokrotnie prób logowania w danej sieci komputerowej, mogą uniemożliwić innym użytkownikom próbę rejestracji. Dlatego zalecamy użyć do tego celu komputera osobistego, we własnej sieci Internet.
6. Wciąż istnieje problem z logowaniem?
Wykonaj zrzut ekranu i wyślij go wraz z opisem błędu na aktualizacja.diag@kidl.org.pl.