17 lut 2023
Miejsce pracy:
Siedziba Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych w Warszawie.
Zakres obowiązków:
- zarządzanie Biurem Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych
- nadzór nad realizacją zadań Biura w zakresie obsługi merytorycznej organizacyjnej i kancelaryjno-biurowej
- współpraca z organami KIDL
- zarządzanie zespołem do 20 osób w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zadań.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie i min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania na podobnym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie podyplomowe mające zastosowanie na stanowisku pracy.
Niezbędna wiedza i umiejętności specjalistyczne:
- Znajomość funkcjonowania samorządu zawodowego
- Znajomość systemu ochrony zdrowia
- Wiedza z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Wiedza z zakresu zarządzania projektami
- Wiedza, umiejętności specjalistyczne zgodne z opisem stanowiska pracy
- Posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji projektów unijnych będzie dodatkowym atutem.
Kompetencje:
Zarządzanie ludźmi
Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
Komunikacja interpersonalna i pisemna
Organizacja pracy i orientacja na cele
Współpraca
Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę.
Niezbędne dokumenty:
CV i list motywacyjny (proszę odnieść się do spełnienia wymagań niezbędnych i dodatkowych) Dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie Dokumenty poświadczające spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Uwaga: prosimy przesłać wyłącznie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenie o następującej treści:
- wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych z siedzibą w Warszawie, ul. Konopacka 4, 03-428 Warszawa, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) moich danych osobowych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru do pracy w KIDL.
Termin składania dokumentów: Osoby zainteresowane proszone są o nadsyłanie dokumentów w ramach naboru na stanowisko Dyrektora Biura KIDL do 28.02.2023 r. na adres: biuro@kidl.org.pl.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmowy zostaną powiadomione mailowo lub telefonicznie (jeśli nie podany e-mail). Rozmowy kwalifikacyjne będą prowadzone z kandydatami spełniającymi wymagania stacjonarnie w budynku KIDL. Dokumenty kandydatów z którymi nie zostanie zawarta umowa o pracę zostaną niezwłocznie usunięte po zakończeniu procesu rekrutacji.