ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2025
Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych w Warszawie, zaprasza do złożenia oferty na dostawy energii elektrycznej (wybranie nowej oferty).
1) Nazwa i adres Zamawiającego: Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych 03-428 Warszawa, ul. Konopacka 4; NIP 1132394634;
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej w ilości 30-35 MWh rocznie do budynku Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych w Warszawie
• Kody CPV:
CPV 09300000-2 – Energia elektryczna
CPV 65300000-6 – Dostawa, dystrybucja i odczyty zużycia energii elektrycznej
3) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: czas określony od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r. lub 31.12.2028 r.; 4) Warunki udziału w postępowaniu:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: Podmiot znany na runku krajowym.
- Wiedza i doświadczenie: Zamawiający wymaga doświadczenia w produkcji i dostawach energii elektrycznej w przeciągu ostatnich 5 lat.
- Potencjał techniczny: Duży procent energii z odnawialnych źródeł.
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Osoby posiadające wiedzę merytoryczną oraz doświadczenie w obsłudze odbiorców energii elektrycznej.
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
- Dodatkowe warunki: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
- Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu zostanie oceniona wg. zasady: spełnia – nie spełnia.
5) Kryteria oceny ofert: 1. Zamawiający ustala następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: a) Cena (C): znaczenie – 80,00%, b) Co najmniej pięcioletnie działanie na rynku krajowym i doświadczenie w obsłudze odbiorców – nabywców energii elektrycznej - innych podmiotów niż spółki prawa handlowego – 20%.
6) Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert: 1. Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. 7) Termin składania ofert: 12 września 2025 r., godzina: 12.00 (liczy się data i godzina wpływu).
8) Prawidłowa sporządzona oferta: 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej bez użycia ścieralnego nośnika pisma, np. ołówka. 2. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną ofertę stanowiącą załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 3. Podpisane przez Wykonawcę oświadczenie wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z zamawiającym – wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 4. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3. 5. Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z opisem: Nazwa Wykonawcy, adres OFERTA – Dostawa energii elektrycznej do budynku Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych w Warszawie, ul. Konopacka 4 NIE OTWIERAĆ PRZED 12.09.2025 r.
Akceptowalne formy składania ofert wraz z załącznikami, w formie pisemnej: a) za pośrednictwem operatora pocztowego; osobiście; za pośrednictwem posłańca; na adres: Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych 03-428 Warszawa ul. Konopackiej 4; b) w formie elektronicznej (scan z podpisami Wykonawcy) e-mailem na adres: zamówienia@kidl.org.pl.
W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę swojego pełnomocnika do reprezentowania podczas prowadzonego postępowania Wykonawca musi złożyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, oraz stosowne pełnomocnictwo wystawione dla pełnomocnika reprezentującego uczestników konsorcjum (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
- Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Niekompletne oferty zostaną odrzucone.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9) Warunki wykluczenia: 1. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej; e) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
10) Odrzuceniu podlegają oferty: 1. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego; 2. złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym; 3. złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
11) Zmiana umowy: Zamawiający nie dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
12) Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty zamieszczając informacje na swojej stronie internetowej www.kidl.org.pl Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
13) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia Zamawiającemu 1) właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli dotyczy) o ile dokumenty te nie będą dostępne do pobrania samodzielnego przez Zamawiającego z dostępnych bezpłatnych baz danych.
14) Klauzula RODO: Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych ul. Konopacka 4, Warszawa
• inspektorem ochrony danych osobowych w Krajowej Izbie Diagnostów Laboratoryjnych jest p. Maciej Grzesiuk adres poczty elektronicznej: iod@kidl.org.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie konkurencyjnego wyboru wykonawców;
• Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w tutejszej jednostce;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
15) Załączniki:
1) Oferta – wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania;
2) Oświadczenie – wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania
3) Opis przedmiotu zamówienia – stanowi załącznik nr 3 do zapytania