ZAPYTANIE OFERTOWE NR 04/2024
Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych w Warszawie, zaprasza do złożenia oferty na zakup/dostawa tekstyliów hotelowych.
1) Nazwa i adres Zamawiającego:
Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych
03-428 Warszawa, ul. Konopacka 4;
NIP 1132394634;
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup/dostawa tekstyliów hotelowych tj: kołdry, poduszki, poszwy pościelowe, pledy, ręczniki, dywaniki łazienkowe
Kody CPV: 19231000 – 4 Bielizna noclegowa i pościelowa
3) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 10.01.2025r.
4) Warunki udziału w postępowaniu:
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
Wiedza i doświadczenie: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
Potencjał techniczny: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu..
Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
Dodatkowe warunki: Dostępność tekstyliów każda pozycja min. 60 szt.
Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu zostanie oceniona wg. zasady: spełnia – nie spełnia.
5) Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający ustala następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
a) Cena (C): znaczenie – 100%
6) Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
- Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
Kryterium „cena” – wskaźnik C – według następujących zasad:
C= najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert/cena badanej ofert x 100
C= ilość punktów oferty ocenianej w ramach kryterium „cena”
(największą liczbę punktów /100 / otrzyma oferta z najniższą ceną).
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
7) Termin składania ofert: 20 grudnia 2024 r., godzina: 12.00 (liczy się data i godzina wpływu).
8) Prawidłowa sporządzona oferta:
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej bez użycia ścieralnego nośnika pisma, np. ołówka.
Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną ofertę stanowiącą załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Podpisane przez Wykonawcę oświadczenie wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z zamawiającym – wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Wzór umowy na wykonanie dostawy stanowi Załącznik nr 3
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4
Akceptowalne formy składania ofert wraz z załącznikami:
a) w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego; osobiście; za pośrednictwem posłańca; na adres:
Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych; 03-428 Warszawa ul. Konopackiej 4;
Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z opisem:
Nazwa Wykonawcy, adres OFERTA – Zakup/dostawa tekstyliów hotelowych NIE OTWIERAĆ PRZED 20.12.2024 r.
b) w formie elektronicznej (skan z podpisami Wykonawcy) e-mailem na adres: biuro@kidl.org.pl
W tytule maila powinno być:
OFERTA – Zakup/dostawa tekstyliów hotelowych, NIE OTWIERAĆ PRZED 20.12.2024W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę swojego pełnomocnika do reprezentowania podczas prowadzonego postępowania Wykonawca musi złożyć pełnomocnictwo ( oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, oraz stosowne pełnomocnictwo wystawione dla pełnomocnika reprezentującego uczestników konsorcjum (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Niekompletne oferty zostaną odrzucone.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9) Warunki wykluczenia:
- Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
e) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
10) Odrzuceniu podlegają oferty:
których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym;
złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
11) Zmiana umowy: Zamawiający nie dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
12) Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty zamieszczając informacje na swojej stronie internetowej www.kidl.org.pl
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
13) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia Zamawiającemu
1) właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli dotyczy) o ile dokumenty te nie będą dostępne do pobrania samodzielnego przez Zamawiającego z dostępnych bezpłatnych baz danych.
14) Klauzula RODO: Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
· administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych ul. Konopacka 4, Warszawa
· inspektorem ochrony danych osobowych w Krajowej Izbie Diagnostów Laboratoryjnych jest p. Maciej Grzesiuk adres poczty elektronicznej: iod@kidl.org.pl
· Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie konkurencyjnego wyboru wykonawców;
· Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w tutejszej jednostce;
· w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
· posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
· nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
15) Załączniki:
1) Oferta – wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania
2) Oświadczenie – wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania
3) Wzór umowy – stanowi załącznik nr 3 do oferty
4) Opis przedmiotu zamówienia – stanowi załącznik nr 4 do zapytania