Warszawa, dnia 09.12.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2024
Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych w Warszawie, zaprasza do złożenia oferty na dostawę/zakup i montaż wyposażenia ruchomego, tj. mebli obejmujące m.in.: łóżka, materace, krzesła, stoliki, szafy, lampki nocne, zgodnie z załączonym wykazem
1) Nazwa i adres Zamawiającego: Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych 03-428 Warszawa, ul. Konopacka 4; NIP 1132394634;
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa/zakup i montaż wyposażenia ruchomego – mebli obejmujące m.in.: łóżka, materace, krzesła, stoliki, szafy, lampki nocne, zgodnie z załączonym wykazem i schematem rozstawienia.
• Kody CPV:
materace - 39143111-4
stelaże do materacy - 39143111-7
meble do sypialni inne niż łóżka i kanapy - 39143100-3
lampki na szafkę - 31521199-5
3) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 21 dni od zawarcia umowy.
4) Warunki udziału w postępowaniu:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
- Wiedza i doświadczenie: Zamawiający wymaga doświadczenia w dostawie i montażu mebli hotelowych w ostatnich 2 latach.
- Potencjał techniczny: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Osoby posiadające umiejętności montażu wyposażenia ruchomego
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
- Dodatkowe warunki: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.
- Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu zostanie oceniona wg. zasady: spełnia – nie spełnia.
5) Kryteria oceny ofert:
1. Zamawiający ustala następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
a) Cena (C): znaczenie – 80 %
b) Termin (T) dostawy - 20%
6) Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
1. Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
a) C- liczba punktów w oparciu o kryterium cena: C=Cmin/C oferty x 100 x 80 pkt
b) T- Termin dostawy:
• do 7 dni – 20 pkt,
• od 8 do 12 dni – 15 pkt,
• od 13 do 18 dni - 10 pkt,
• od 19 do 21 dni – 5 pkt
Łączna liczba punktów przyznanych w ofercie Lp = C+T
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
7) Termin składania ofert: 16 grudnia 2024 r., godzina: 12.00 (liczy się data i godzina wpływu).
8) Prawidłowa sporządzona oferta:
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej bez użycia ścieralnego nośnika pisma, np. ołówka.
2. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną ofertę stanowiącą załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
3. Podpisane przez Wykonawcę oświadczenie wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z zamawiającym – wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4. Wzór umowy na wykonanie dostawy stanowi Załącznik nr 3
5. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4
6. Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z opisem:
Nazwa Wykonawcy, adres
OFERTA – Dostawa/zakup i montaż wyposażenia ruchomego tj. mebli
NIE OTWIERAĆ PRZED 16.12.2024 r.
5. Akceptowalne formy składania ofert wraz z załącznikami:
w formie pisemnej
a) za pośrednictwem operatora pocztowego; osobiście; za pośrednictwem posłańca; na adres: Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych
03-428 Warszawa ul. Konopackiej 4;
b) w formie elektronicznej (scan z podpisami Wykonawcy)
e-mailem na adres: biuro@kidl.org.pl
6. W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę swojego pełnomocnika do reprezentowania podczas prowadzonego postępowania Wykonawca musi złożyć pełnomocnictwo ( oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, oraz stosowne pełnomocnictwo wystawione dla pełnomocnika reprezentującego uczestników konsorcjum (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
8. Niekompletne oferty zostaną odrzucone.
9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9) Warunki wykluczenia:
1. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
e) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
10) Odrzuceniu podlegają oferty:
1. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
2. złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym;
3. złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
11) Zmiana umowy:
Zamawiający nie dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
12) Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty zamieszczając informacje na swojej stronie internetowej www.kidl.org.pl
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
13) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia Zamawiającemu
1) właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli dotyczy) o ile dokumenty te nie będą dostępne do pobrania samodzielnego przez Zamawiającego z dostępnych bezpłatnych baz danych;
2) wybrany Wykonawca, przed podpisaniem umowy, przedstawi Zamawiającemu szczegółowy wykaz osób pełniących funkcję portierską w ramach złożonej oferty.
14) Klauzula RODO: Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych ul. Konopacka 4, Warszawa
• inspektorem ochrony danych osobowych w Krajowej Izbie Diagnostów Laboratoryjnych jest p. Maciej Grzesiuk adres poczty elektronicznej: iod@kidl.org.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie konkurencyjnego wyboru wykonawców;
• Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w tutejszej jednostce;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
15) Załączniki:
1) Oferta – wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania
2) Oświadczenie – wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania
3) Wzór umowy – stanowi załącznik nr 3 do oferty
4) Opis przedmiotu zamówienia – stanowi załącznik nr 4 do zapytania