Warszawa
KRAJOWA IZBA DIAGNOSTÓW LABORATORYJNYCH Konopacka 4, Praga-Północ, Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- dyrektor
- praca stacjonarna
Zakres obowiązków:
· 1. Organizacja pracy Biura KIDL.
· 2. Tworzenie oraz uaktualnianie instrukcji i regulaminów Biura KIDL.
· 3. Przygotowanie ze Skarbnikiem KRDL oraz Głównym Księgowym projektu preliminarza budżetowego. Coroczne przedkładanie sprawozdania z wykonanego budżetu i przygotowanie rocznego bilansu.
· 4. Kontrolowanie i dekretowanie dokumentacji finansowo-księgowej, zatwierdzenie i przekazywanie jej do realizacji oraz nadzorowanie prawidłowego i terminowego dokonywania rozliczeń finansowych.
· 5. Nadzór nad prawidłowością wykorzystania środków przydzielonych ze źródeł zewnętrznych.
· 6. Nadzór nad prawidłowością zawieranych umów przez KIDL.
· 7. Nadzór nad formalno-finansowym aspektem prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień.
· 8. Nadzorowanie i realizacja planów w zakresie działań rozwojowych i promocyjnych.
· 9. Nadzór nad obiegiem dokumentów w Biurze KIDL oraz archiwizacją dokumentacji.
· 10. Uaktualnianie danych KIDL w publicznych rejestrach.
· 11. Administrowanie służbowymi telefonami komórkowymi i stacjonarnymi, kontakty z operatorami usług teleinformatycznych.
· 12. Nadzór nad informatyzacją KIDL, tworzeniem systemów informatycznych, sieci informatycznej i baz danych oraz administrowanie nimi, nadzór nad obsługą serwisową sprzętu komputerowego i elektronicznego.
· 13. Nadzór nad należytym przechowywaniem i zabezpieczaniem dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych i sprawozdań finansowych.
· 14. Organizowanie i doskonalenie księgowości oraz sprawozdawczości wewnętrznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą o rachunkowości.
· 15. Szczegółowo zadania określone w Regulaminie Organizacyjnym Biura KIDL- Uchwała Nr 153/VI/2024 Krajowej Rady Diagnostów Laboratoryjnych z dnia 12 stycznia 2024 roku (www.kidl.org.pl)
Nasze wymagania
· 1. Doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych, pożądane doświadczenie w jednostce o podobnej strukturze (realizacja zadań publicznych).
· 2. Wykształcenie wyższe (preferowane administracja, prawo, zarządzanie, rachunkowość).
· 3. Doświadczenie w projektach , pozyskiwaniu środków ze źródeł zewnętrznych.
· 4. Umiejętność podejmowania złożonych i trudnych decyzji.
· 5. Umiejętność zarządzania Zespołem.
· 6. Dobra organizacja pracy.
· 7. Znajomość systemów informatycznych, zarządzania bezpieczeństwem teleinformatycznym w organizacji.
Niezbędne dokumenty: CV i list motywacyjny do przesłania na adres: kadry@kidl.org.pl
Termin składania dokumentów: 17.12.2024 r.