INFORMACJE

Jeżeli wykonujesz zawód Diagnosty Laboratoryjnego w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej i nie dokonałaś/eś jeszcze wpisu do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą sprawdź, co należy zrobić



REJESTR DIAGNOSTÓW

Ze względu na prace związane z przeniesieniem i integracją danych Diagnostów Laboratoryjnych do nowego systemu, wyłączyliśmy tymczasowo wyświetlanie w Rejestrze Diagnostów Laboratoryjnych informacji w zakresie posiadanych specjalizacji. Po zakończeniu prac poinformujemy osobnym komunikatem.

Pracownik sekretariatu biura KIDL - Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych

Warszawa

Pracownik Sekretariatu Biura

KRAJOWA IZBA DIAGNOSTÓW LABORATORYJNYCH
Umowa o pracę
Pełny etat
Praca stacjonarna

Osoba na tym stanowisku:

  • Wykonuje czynności kancelaryjne, w tym:
  • Przyjmuje wpływającą korespondencję i ją ewidencjonuje przy pomocy dostępnych narzędzi oraz przedkłada kierownictwu do wglądu, dekretacji, akceptacji i podpisu.
  • Uczestniczy we współpracy z Gabinetem Prezesa w planowaniu prac Prezesa KRDL.
  • Udziela informacji telefonicznych i e-mailowych w sprawie organizacyjnych Biura KIDL.
  • Przeprowadza analizę danych, wybiera odpowiednie algorytmy i techniki w zależności od charakteru problemu i dostępnych danych.
  • Prowadzi terminarz wizyt, posiedzeń komisji, narad i spotkań kierownictwa oraz na bieżąco je obsługuje.
  • Gromadzi i przechowuje informacje oraz akta.
  • Prowadzi rejestry zawieranych porozumień z jednostkami i podmiotami zewnętrznymi.
  • Prowadzi sprawy administracyjno-organizacyjne związane z pracą w sekretariacie.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomość Ustawy o Medycynie Laboratoryjnej.
  • Umiejętność współpracy w zespole.
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Znajomość struktury organizacyjnej i zadań KIDL.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności:
    • Pakietu MS Office
    • Umiejętność pracy z bazami danych na dużych zbiorach danych.
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
  • Znajomość narzędzi i metod badawczych oraz umiejętność analizy danych.
  • Biegłość w prezentowaniu danych, inspiracji i korzystaniu z odpowiednich narzędzi prezentacyjnych.
  • Umiejętność samodzielnej pracy oraz identyfikacji zadań i wyzwań.

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • List motywacyjny
  • Skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  • Skan dokumentów dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe

Warunki wykonywania pracy:

  • Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
  • Spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • Polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę.

Dodatkowe informacje:

  • Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę rekrutacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Biura KIDL).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, przechowywane są do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego.
  • Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa cywilnoprawna.
  • Aplikując, oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Niezbędne dokumenty:

  • CV i list motywacyjny do przesłania na adres: kadry@kidl.org.pl
  • Termin składania dokumentów: 30.11.2024 r.
  • Obowiązek informacyjny

Ta strona używa plików cookie.

Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies
Rozumiem