INFORMACJE

Jeżeli wykonujesz zawód Diagnosty Laboratoryjnego w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej i nie dokonałaś/eś jeszcze wpisu do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą sprawdź, co należy zrobić



REJESTR DIAGNOSTÓW

Ze względu na prace związane z przeniesieniem i integracją danych Diagnostów Laboratoryjnych do nowego systemu, wyłączyliśmy tymczasowo wyświetlanie w Rejestrze Diagnostów Laboratoryjnych informacji w zakresie posiadanych specjalizacji. Po zakończeniu prac poinformujemy osobnym komunikatem.

[28.08.2024] Specjalista ds. obsługi projektów (Biuro Projektów KIDL) - Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych

Warszawa / praca zdalna

Stanowisko: Specjalista ds. obsługi projektów (Biuro Projektów Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych)

Zakres obowiązków:

· analizowanie wszelkich dostępnych źródeł finansowania projektów ze środków publicznych oraz poszukiwanie źródeł finansowania zgodnych z ustawowym zakresem działalności Pracodawcy,

· informowanie Pracodawcy o możliwości składania wniosków wskazując zakres i warunki finansowania danego projektu, terminy składania wniosków, okres trwania projektu oraz zasoby niezbędne do jego realizacji,

· prowadzenie baz danych i sporządzanie zestawień analitycznych zawierających informacje o koncepcjach nowych projektów i złożonych wnioskach o finansowanie nowych projektów,

· doradztwo w zakresie przygotowywania wniosków o finansowanie projektów z funduszy publicznych,

· sporządzanie i przedstawianie Pracodawcy raportów obejmujących wykaz działań określonych w punktach a-d powyżej,

· pracownik ma obowiązek bieżącego prowadzenia baz danych, zestawień analitycznych i raportów z wykorzystaniem miejsca dyskowego udostępnionego Pracownikowi przez Pracodawcę

· współudział w pisaniu wniosków projektowych/aplikacji o dofinansowanie

· obsługa projektów (krajowych i międzynarodowych) od strony formalnej i finansowej

· współpraca z instytucjami finansującymi, w tym wyjaśnianie wątpliwości w kwestiach związanych z zapisami zawartych umów, przewodników kwalifikowalności kosztów, składanie wniosków o zmiany, aneksy etc.;

· udział w kontrolach i audytach projektów;

· monitorowanie realizacji projektu/projektów zgodnie z wytycznymi i harmonogramem

· przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej projektów

· organizacja i nadzór nad działaniami merytorycznymi

· monitorowanie postępu rzeczowo – finansowego projektu/projektów

· ewidencja wniosków o płatność,

· analiza zgodności zrealizowanych kosztów, nakładów projektów z wnioskiem projektowym, planem, budżetem projektu,

· weryfikacja sprawozdań, raportów okresowych, rocznych i końcowych projektów,

· weryfikacja kalkulacji budżetu projektów w zakresie zgodności z wnioskiem projektowym i umową,

· archiwizacja dokumentacji projektowej,

· wsparcie w zakresie rozwiązywania problemów dotyczących rozliczeń środków zewnętrznych z dysponentem (analiza problemu, propozycja rozwiązania, korespondencja z dysponentem środków).

Wymagania:

· minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe

· znajomość przepisów i wytycznych dotyczących funduszy unijnych

· minimum 3-letnie doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych z funduszy UE

· znajomość systemów Instytucji pośredniczących/finansujących służących do rozliczania projektów (np. SL/CST; MEWA)

· dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word

· dobra organizacja pracy i samodzielność

· odpowiedzialność i terminowość w realizacji zadań

· zdolność analitycznego myślenia

· umiejętność planowania i organizacji pracy

Miejsce pracy: Pracownik będzie realizował obowiązki w czasie i miejscu ustalonym przez siebie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ma obowiązek uczestniczenia w spotkaniach organizowanych przez Pracodawcę. Pracownik gwarantuje osobistą realizację świadczeń.

Oferujemy: umowa o pracę

Niezbędne dokumenty: CV i listy motywacyjny

Termin składania dokumentów: 06.09.2024 r.

Ta strona używa plików cookie.

Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies
Rozumiem