Pomoc
dla diagnostów laboratoryjnych

Szanowni Państwo,

KIDL uruchomił pakiet pomocowy obejmujący m.in. wsparcie socjalne, psychologiczne oraz prawne skierowane do diagnostów bezpośrednio zaangażowanych w walkę z epidemią wirusa.

Szczegółowe informacje w zakładce KORONAWIRUS.

UWAGA!!!

Porady prawne będą udzielane diagnostom laboratoryjnym, którzy podadzą numer prawa wykonywania zawodu oraz tym osobom, które mają uregulowane składki.

Konkurs 04/20 na świadczenie działań w obszarze strategicznego PR KIDL. - Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych

Warszawa

Zakres działań:

Przygotowanie strategii działań komunikacyjnych – określenie grupy docelowej, wybór celów strategicznych i cząstkowych, przygotowanie planu działań.

Przygotowanie krótkiego filmu promującego zawód diagnosty laboratoryjnego (max 5-7 min).

Wsparcie działań PR przy 5 Ogólnopolskim Forum Kierowników Medycznych Laboratoriów Medycznych Laboratoriów Diagnostycznych i Dniu Diagnosty Laboratoryjnego (4 miesiące obsługi)

Wsparcie w pozycjonowaniu wizerunkowym Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych i prezesa KRDL.

Organizacja debaty eksperckiej z decydentami i ekspertami KIDL.

Kryteria:

• czas prowadzenia działalności na rynku medycyny i ochrony zdrowia - min. 5 lat

• referencje z projektów w medycynie i ochronie zdrowia - co najmniej 10

• udokumentowana ilość zrealizowanych eventów w medycynie i ochronie zdrowia w zakresie Public Relations/Public Affairs - co najmniej 10

• udokumentowana ilość zorganizowanych debat i paneli dyskusyjnych - co najmniej 10

• udokumentowana ilość zrealizowanych produkcji filmowych w medycynie - co najmniej 5

• udokumentowane doświadczenie w branży Public Relations i Public Affairs

• udokumentowana współpraca z kluczowymi podmiotami administracji publicznej w ochronie zdrowia

• dodatkowe świadczenia zapewniające rozszerzenie zasięgu i komunikacji projektu

FILM

• czas realizacji od podpisania umowy

• parametry techniczne - jakość wykonania

• idea i koncepcja filmu

• cena

• jakość wykonania (standard Full HD wraz z dopasowaniem do social mediów)

DEBATY

• idea i koncepcja paneli debat

• pozyskanie kluczowych ekspertów i decydentów systemu ochrony zdrowia do debaty

• strategia komunikacji

• cena

FORUM

• strategia PR/PA

• strategia media relations

• strategia social media

• cena

Czas trwania umowy: 4 miesiące

Oferty i pytania należy kierować na adres: a.dusza@kidl.org.pl

Ta strona używa plików cookie.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies
Akceptuję politykę cookies