Informacja w sprawie odstąpienia od pobierania składek członkowskich od diagnostów laboratoryjnych, którzy ukończyli 70 rok życia

Szanowni Państwo Diagności Laboratoryjni,

z przyjemnością informuję, że w dniu 29 maja 2020 r. Krajowa Rada Diagnostów Laboratoryjnych w podziękowaniu dla osób, które przyczyniły się do utworzenia Naszego samorządu i w uznaniu długich lat ciężkiej pracy na rzecz rozwoju medycyny laboratoryjnej w Polsce, podjęła decyzję o obniżeniu wieku, obligującego niepracujących emerytowanych diagnostów laboratoryjnych do opłacania składek, z 75 do 70 lat.

Zbliżające się w przyszłym roku 20-lecie powołania Naszego samorządu jest okresem podsumowań i refleksji. Dostrzegając niskie wynagrodzenia diagnostów laboratoryjnych i tym samym niewielkie emerytury należało wesprzeć Seniorów Naszego samorządu, którzy stanowią wzór dla najmłodszych osób wchodzących do zawodu. Bez ich doświadczenia, wiedzy i przychylności nie byłoby możliwe dalsze funkcjonowanie zawodu diagnosty laboratoryjnego. Nasza przyszłość oparta jest na znakomitych fundamentach stworzonych m. in. przez założycieli Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych.

Mam nadzieję, że sytuacja finansowa Naszego samorządu umożliwi nam w nadchodzących latach podejmowanie kolejnych działań, którymi będziemy wspierać najbardziej potrzebujących i zasłużonych członków Naszego samorządu. Obowiązek opłacania składek osób do 75 roku życia obowiązywał od 2008 r. Uznaliśmy jednak, że przyszedł najwyższy czas na zmiany a rolą Naszych Seniorów nie jest wspieranie finansowe działalności samorządu, a służenie dobrą radą i dzielenie się wiedzą.

W związku z powyższym z przyjemnością informuję, że nowe zasady płacenia składek obowiązują od 1 czerwca 2020 r.

Z koleżeńskim pozdrowieniem,

Alina Niewiadomska

Prezes

Krajowej Rady Diagnostów Laboratoryjnych

Konkurs 01/20 na świadczenie usług utrzymania czystości. - Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych

Warszawa, KIDL

Konkurs na świadczenie usług utrzymania czystości w budynku KIDL i terenie należącym do KIDL w Warszawie.

Przedmiot konkursu obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz hotelowych, w tym w szczególności: korytarzy, klatek schodowych, kabiny windy, pomieszczeń socjalnych i sanitarnych, pomieszczeń pokoi gościnnych praz podwórza Izby.

Oferent zobowiązany będzie do zapewnienia odpowiedniej jakości i posiadających polskie atesty środków czystości i materiałów jednorazowych oraz zapewnienia sprzętu, narzędzi oraz maszyn niezbędnych do wykonania usługi.

Usługa będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w sposób niekolidujący z pracą biura, z wyłączeniem godzin: 8-14, chyba, że ze względu na szczególne okoliczności strony ustalą inaczej lub wykonywanie usługi nie będzie dotyczyło pomieszczeń biurowych.

Sprzątanie pokoi gościnnych od poniedziałku do piątku – 7 dni w tyg – w zależności od potrzeb.

Specyfikacja budynku:

Ilość kondygnacji naziemnych: 6

Ilość kondygnacji podziemnych: 1

Powierzchnia zabudowy: 230 m2

Powierzchnia użytkowa: 1272,6 m2 (w tym powierzchnia hotelowa ok 445 m2)

Kubatura: 5522 m3

Wysokość budynku: ok 21,12m.

Wymagania szczegółowe:

Czynności wykonywane codziennie - dni robocze:

  1. mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz armatury sanitarnej (biura i pokoje noclegowe), blatów, podłóg, luster w łazienkach i toaletach, kabinach prysznicowych oraz kuchniach

  2. opróżnianie śmieci z koszy, wynoszenie odpadów do koszy na zewnątrz budynku, wymiana worków na śmieci

  3. mycie biurek, szafek, parapetów, przecieranie drzwi przy klamkach, wycieranie urządzeń technicznych typu xero, niszczarki, expresy do kawy, mycie szyb i luster

  4. sprzątanie na mokro korytarzy, schodów,

  5. utrzymanie w czystości kabiny windy.

Czynności wykonywane regularnie – sukcesywnie w miarę potrzeb:

  1. sprzątanie sal konferencyjnych

  2. zmiana pościeli w pokojach noclegowych, segregowanie brudnej pościeli, zgłaszanie do pralni

  3. dbałość o czystą pościel w magazynie pościeli

  4. sprzątanie pokoi noclegowych i zmiana pościeli w soboty i niedziele.

  5. uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w pojemnikach, kostek WC

  6. sprzątanie – zamiatanie podwórza i chodnika przed budynkiem KIDL

Czynności wykonywane raz na miesiąc:

  1. mycie glazury w łazienkach i kuchni, mycie drzwi

  2. mycie wierzchów szaf w pokojach noclegowych

Czas trwania umowy: 24 miesiące

Termin składania ofert 28 lutego 2020 r.

Oferty i pytania należy kierować na adres: b.ryszawa@kidl.org.pl

Ta strona używa plików cookie.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies
Akceptuję politykę cookies