Pomoc
dla diagnostów laboratoryjnych

Szanowni Państwo,

KIDL uruchomił pakiet pomocowy obejmujący m.in. wsparcie socjalne, psychologiczne oraz prawne skierowane do diagnostów bezpośrednio zaangażowanych w walkę z epidemią wirusa.

Szczegółowe informacje w zakładce KORONAWIRUS.

UWAGA!!!

Porady prawne będą udzielane diagnostom laboratoryjnym, którzy podadzą numer prawa wykonywania zawodu oraz tym osobom, które mają uregulowane składki.

Konkurs 01/20 na świadczenie usług utrzymania czystości. - Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych

Warszawa, KIDL

Konkurs na świadczenie usług utrzymania czystości w budynku KIDL i terenie należącym do KIDL w Warszawie.

Przedmiot konkursu obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz hotelowych, w tym w szczególności: korytarzy, klatek schodowych, kabiny windy, pomieszczeń socjalnych i sanitarnych, pomieszczeń pokoi gościnnych praz podwórza Izby.

Oferent zobowiązany będzie do zapewnienia odpowiedniej jakości i posiadających polskie atesty środków czystości i materiałów jednorazowych oraz zapewnienia sprzętu, narzędzi oraz maszyn niezbędnych do wykonania usługi.

Usługa będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w sposób niekolidujący z pracą biura, z wyłączeniem godzin: 8-14, chyba, że ze względu na szczególne okoliczności strony ustalą inaczej lub wykonywanie usługi nie będzie dotyczyło pomieszczeń biurowych.

Sprzątanie pokoi gościnnych od poniedziałku do piątku – 7 dni w tyg – w zależności od potrzeb.

Specyfikacja budynku:

Ilość kondygnacji naziemnych: 6

Ilość kondygnacji podziemnych: 1

Powierzchnia zabudowy: 230 m2

Powierzchnia użytkowa: 1272,6 m2 (w tym powierzchnia hotelowa ok 445 m2)

Kubatura: 5522 m3

Wysokość budynku: ok 21,12m.

Wymagania szczegółowe:

Czynności wykonywane codziennie - dni robocze:

  1. mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz armatury sanitarnej (biura i pokoje noclegowe), blatów, podłóg, luster w łazienkach i toaletach, kabinach prysznicowych oraz kuchniach

  2. opróżnianie śmieci z koszy, wynoszenie odpadów do koszy na zewnątrz budynku, wymiana worków na śmieci

  3. mycie biurek, szafek, parapetów, przecieranie drzwi przy klamkach, wycieranie urządzeń technicznych typu xero, niszczarki, expresy do kawy, mycie szyb i luster

  4. sprzątanie na mokro korytarzy, schodów,

  5. utrzymanie w czystości kabiny windy.

Czynności wykonywane regularnie – sukcesywnie w miarę potrzeb:

  1. sprzątanie sal konferencyjnych

  2. zmiana pościeli w pokojach noclegowych, segregowanie brudnej pościeli, zgłaszanie do pralni

  3. dbałość o czystą pościel w magazynie pościeli

  4. sprzątanie pokoi noclegowych i zmiana pościeli w soboty i niedziele.

  5. uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w pojemnikach, kostek WC

  6. sprzątanie – zamiatanie podwórza i chodnika przed budynkiem KIDL

Czynności wykonywane raz na miesiąc:

  1. mycie glazury w łazienkach i kuchni, mycie drzwi

  2. mycie wierzchów szaf w pokojach noclegowych

Czas trwania umowy: 24 miesiące

Termin składania ofert 28 lutego 2020 r.

Oferty i pytania należy kierować na adres: b.ryszawa@kidl.org.pl

Ta strona używa plików cookie.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies
Akceptuję politykę cookies