KOMUNIKAT DOT. PRACY BIURA KIDL

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w związku z aktualną bardzo trudną sytuacją epidemiczną oraz ze względu na rygory prawne biuro KIDL działa w ograniczonym zakresie.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej oraz telefonicznie.

Kontakt mailowy (dane kontaktowe do poszczególnych działów KIDL) z poszczególnymi działami KIDL właściwymi dla danego rodzaju spraw:

  • Pytania dotyczące pracy zawodowej: diagnosci2@kidl.org.pl
  • Pytania dotyczące składek członkowskich: skladki@kidl.org.pl
  • Pytania dotyczące szkoleń i kształcenia: szkolenie@kidl.org.pl
  • Pytania dotyczące laboratoriów: laboratoria@kidl.org.pl
  • Pytania dotyczące przerwy w wykonywaniu zawodu, uznawania kwalifikacji zawodowych, wnioski do skarbnika: b.ryszawa@kidl.org.pl

Jednocześnie informujemy, że:

1) do odwołania nieczynna jest kasa prowadzona w biurze KIDL. Wpłat prosimy dokonywać na rachunek bankowy.

2) do odwołania zawieszone jest działanie bazy noclegowej KIDL.

Podstawa prawna:

Art. 24a rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z dnia 9 października 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1758 ze zm.).

06.04.2021 Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku - Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych

Słupsk

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku zatrudni Diagnostę laboratoryjnego.

Warunki zatrudnienia:
* Umowa o pracę,
* Pełny etat,
* Wynagrodzenie brutto: 3400 zł + dodatek stażowy,
* Rozpoczęcie pracy: 12.04.2021 r.

Wymagania: wykształcenie wyższe, preferowane kierunki – analityka medyczna, biologia, biotechnologia,  tytuł diagnosty laboratoryjnego. Mile widziana specjalizacja laboratoryjnej transfuzjologii medycznej lub laboratoryjnej diagnostyki medycznej.

Zakres obowiązków:

1. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z wykonywanymi badaniami diagnostycznymi zgodnie z obowiązującymi wymogami oraz przepisami prawa.
2. Pobieranie materiału do badań i autoryzacja wyników.
3. Przygotowanie próbek do badań.
4. Wykonanie odpowiednich oznaczeń u krwiodawców, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Uczestnictwo w opracowaniu standardowych procedur operacyjnych obejmujących działalność pracowni.
6. Wykonywanie badań kontroli jakości składników krwi na zlecenie Działu Zapewnienia Jakości.
7. Prowadzenie kontroli zewnętrznej i wewnętrznej wykonywanych badań.
8. Prowadzenie walidacji aparatury, odczynników, urządzeń, systemu komputerowego, procesów i technik laboratoryjnych.
9. Prowadzenie gospodarki odczynnikowej.


Zainteresowane  osoby proszę o przesyłanie swojego CV  na adres:  kadry@krwiodawstwo.slupsk.pl lub w siedzibie Centrum: Słupsk. ul. Szarych Szeregów 21, tel.: 59 842 20 21                   
W temacie maila proszę wpisać  "Diagnosta laboratoryjny", a w CV proszę dopisać klauzule:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obecnej i przyszłej rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1)

Ta strona używa plików cookie.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies
Akceptuję politykę cookies